Vaše soglasje potrebujemo za uporabo posameznih podatkov, da vam med drugim prikažemo informacije, povezane z vašimi interesi. Soglasje lahko podate s klikom na gumb "V redu".
PREVOZ IN PLAČILO
Plačilni pogoji
Prodajalec sprejema naslednje plačilne pogoje:
(a) plačilo v gotovini ob nakupu,
(b) plačilo vnaprej z bančnim nakazilom,
c) plačilo po povzetju (gotovino od kupca prevzame prevoznik),
Blago ostane last prodajalca do popolnega plačila in prevzema, vendar nevarnost škode na blagu preide s prevzemom blaga s strani kupca.
Pogoji dobave
a) Osebni prevzem:
Blago lahko prevzame samo kupec ali oseba, ki jo kupec pooblasti.
b) Pošiljka po GLS, PPL, Češki pošti, DPD:
Blago se lahko kupcu pošlje s prevozno službo. Pogoj za dostavo naslednji delovni dan je naročilo, prejeto do 18:30, in blago na zalogi. Prevoznik običajno dostavi pošiljke kjer koli na Češkem v 24 urah. Cena pošiljanja je v skladu s cenikom, veljavnim na dan naročila.
c) Osebni prevzem v omrežju Uloženka, Zásilkovna. Več kot 500 poslovalnic za osebni prevzem!
Vaše izbrano blago je prepeljano na izdajno mesto sistema Uloženka in tam ga lahko osebno prevzamete. Mreža prevzemnih mest pokriva velika mesta na Češkem in Slovaškem ter se še vedno širi. Več na www.ulozenka.cz, www.zasilkovna.cz
d) Češka pošta
Izbrano blago vam dostavimo neposredno na naslov, ki ste ga navedli v naročilu. Če niste dosegljivi, bo pošiljka oddana v prevzem na najbližji pošti, kjer jo lahko prevzamete kadar koli med njenim delovnim časom. Dostava običajno traja 1-2 delovna dneva. Pošta ne dostavlja pošiljk ob vikendih in praznikih.
Cene pošiljanja so navedene pri vsakem izdelku posebej.
Kupec je dolžan takoj po dostavi skupaj s prevoznikom preveriti stanje pošiljke (število paketov, nepoškodovanost traku, poškodbe škatle) v skladu s priloženo dobavnico. Kupec ima pravico zavrniti prevzem pošiljke, ki ni v skladu z nakupno pogodbo, npr. ker je pošiljka nepopolna ali poškodovana. Če kupec od prevoznika prevzame tako poškodovano pošiljko, je treba poškodbe opisati v prevoznikovem prevzemnem zapisniku.
O nepopolni ali poškodovani pošiljki je treba nemudoma obvestiti prodajalca po elektronski pošti na njegov naslov, s prevoznikom sestaviti zapisnik o poškodbi in ga nemudoma poslati prodajalcu po elektronski pošti ali po pošti. Dodatna reklamacija zaradi nepopolnosti ali zunanje poškodbe pošiljke kupcu ne odvzame pravice do reklamacije predmeta, temveč daje prodajalcu možnost, da dokaže, da ne gre za kršitev kupoprodajne pogodbe.