Pritožbe

POGOJI ZA UVELJAVLJANJE ZAHTEVKA IN POSTOPEK ZA UVELJAVLJANJE ZAHTEVKA

Za vse blago, kupljeno v spletni trgovini www.drzakytelevize.cz, velja garancija v skladu z veljavno zakonodajo Češke republike, zlasti z zakonom št. 89/2012 Coll., Civilni zakonik.

Kdaj lahko vložim zahtevek?

Zahtevek lahko vložite v naslednjih primerih:

  1. Napaka na izdelku
    Če se na kupljenem blagu pojavi napaka, ki ni nastala zaradi nepravilne uporabe ali običajne obrabe, imate pravico do reklamacije izdelka.
  2. V nasprotju z nakupno pogodbo
    Če blago ni takšno, kot je opisano, ne opravlja funkcije, za katero je namenjeno, ali ne ustreza dogovorjenim parametrom (npr. drugačen model, barva itd.).
  3. Poškodbe med prevozom
    Če je blago med dostavo poškodovano, priporočamo, da pri prevozniku sestavite zapisnik o poškodbi in se takoj obrnete na službo za podporo strankam.

Trajanje garancije

Garancija za blago običajno traja 24 mesecev (tj. 2 leti) od datuma prejema blaga, razen če ni navedeno drugače. V nekaterih primerih lahko garancija traja 36 mesecev (tj. 3 leta) ali 60 mesecev (tj. 5 let). Trajanje garancije je določeno za vsak izdelek posebej.

Kako vložim zahtevek?

  1. Obrnite se na nas
    Če želite vložiti zahtevek, nam pišite po e-pošti na naslov complaints@drzakytelevize.cz ali po telefonu na številko +420 771 144 544, lahko uporabite tudi WhatsApp. Navedite številko naročila, opis napake in priložite fotografije, če je mogoče.
  2. Blago pošljite na naslov
    Po potrebi po dogovoru pošljite reklamirano blago skupaj z izpolnjenim dokumentom za reklamacijo izdelka na naslednji naslov: Zábrdovická 25/2 Brno 615 00. Blago mora biti ustrezno zapakirano, da se med prevozom prepreči nadaljnja škoda.
  3. Obravnava pritožbe
    Reklamacija bo obdelana čim prej, vendar najpozneje v 30 dneh po prejemu reklamiranega blaga, razen če se z vami ne dogovorimo drugače. O izidu reklamacije vas bomo obvestili po elektronski pošti ali telefonu.

Možne rešitve pritožbe

Glede na vrsto napake in možnosti popravila ali zamenjave ponujamo naslednje rešitve:

  • popravilo izdelka z napako
  • zamenjava z novim kosom
  • vračilo denarja, če popravilo ali zamenjava nista mogoča

Stroški pošiljanja

V primeru upravičenega zahtevka bomo plačali stroške pošiljanja blaga nazaj k nam. Če reklamacija ni sprejeta, vam lahko zaračunamo stroške prevoza nazaj.

 

Tukaj je dokument PDF za reklamacije izdelkov, ki ga lahko prenesete (izpolnjenega ga morate poslati skupaj z reklamiranim izdelkom).

Zakaj bi kupovali pri nas?

Naročite <span class="color">do 12:00</span><br/> in <span class="color">poslali bomo DANES!</span>
Naročite do 12:00
in poslali bomo DANES!
Naročite <span class="color">več kot 100 EUR</span> za <span class="color">BREZPLAČNO DOSTAVO!</span>
Naročite več kot 100 EUR za BREZPLAČNO DOSTAVO!
Vračila <span class="color">v 30 dneh</span> z <span class="color">garancijo za vračilo denarja.</span>
Vračila v 30 dneh z garancijo za vračilo denarja.
Trgovina<br> <span class="color">Zábrdovická 2, Brno.</span>
Trgovina
Zábrdovická 2, Brno.
Spinner
Cookies Cookies

Vaše soglasje potrebujemo za uporabo posameznih podatkov, da vam med drugim prikažemo informacije, povezane z vašimi interesi. Soglasje lahko podate s klikom na gumb "V redu".

Soglasje lahko zavrnete. tukaj.

Tu lahko po želji prilagodite nastavitve piškotkov.